Ons gezellige en ambitieuze team werkt vanuit een uniek woonboot-kantoor met prachtig uitzicht op de gracht. Heb jij zin om vanaf deze bijzondere locatie mee te werken aan het organiseren van onze exclusieve vaartochten? Ben jij die enthousiaste teamspeler met een passie voor hospitality die wij zoeken? Dan willen we heel graag kennis met je maken!
Wat ga je doen als Duty Manager?
Als Duty Manager ben je werkzaam op één van onze locaties in (omgeving) Amsterdam. Samen met 1-2 collega-leidinggevenden ben je het aanspreekpunt van 10 á 15 man in de operatie. Je werkt niet alleen aansturende, maar ook praktisch mee op de vloer. Of het nu gaat om het vervangen van bierfusten na een feestje of het tillen van de statafels van boord, jij draait je hand er niet voor om!
Kerntaken:
⚓ Samen met het team zorg je er dagelijks voor dat alle boten tijdig en volledig worden opgeleverd voor de vaartochten. Je brieft vervolgens de schippers en hosten voor een goede overdracht;
⚓ Aansturen, coachen en faciliteren van het team om samen het maximale resultaat te behalen;
⚓ Toezicht houden op bevoorrading, schoonmaak en klein onderhoud van de vloot. Inclusief voorraadbeheer, het bestellen van producten en fungeren als aanspreekpunt voor leveranciers;
⚓ Het voorbereiden van de volgende dag van A to Z;
⚓ Je werkt actief mee tijdens grote evenementen zoals SAIL, Koningsdag en Pride, en bent in staat om daarin in charge te zijn.